odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowych oraz PSZOK
Korycin, 7 kwietnia 2022 r.
ZG.271.2.2022
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zapraszam Państwa do złożenia oferty cenowej na wykonanie dostawy /usługi /roboty budowlanej *, której przedmiotem jest:
"Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowych oraz PSZOK"
I. Przedmiot zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych i zebranych ze wszystkich nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowych, położonych na terenie Związku Gmin „Kumiałka-Biebrza” tj. w granicach administracyjnych gmin: Janów i Korycin w ilości około 10 Mg:
- ogólna liczba nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowych w gminie Korycin objętych systemem – 10, (stan na dzień 23.03.2022),
- liczba miejscowości na terenie gminy Korycin, w których znajdują się nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowe – 8: Bombla, Korycin, Ostra Góra, Popiołówka, Rykaczewo, Skindzierz, Szaciłówka, Wyłudki;
- ogólna liczba nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowych w gminie Janów objętych systemem – 21, (stan na dzień 23.03.2022),
- liczba miejscowości na terenie gminy Janów w których znajdują się nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowe – 10: Białousy, Cieśnisk Mały, Janów, Jasionowa Dolina, Marchelówka, Ostrynka, Rudawka, Teolin, Trofimówka, Wasilówka;
- przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi odbioru odpadów tj.:
--odpady zmieszane (kod 20 03 01)
--odpady bio (kod 20 01 08, 20 02 01)
--odpady segregowane (kody: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07,
20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40)
--popiół (kod 20 01 99);
b0 załadunek i transport odpadów zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), zlokalizowanego przy ul. Grodzieńskiej 36, 16-140 Korycin, w ilości około 85 Mg;
- rodzaje odpadów odbieranych z PSZOK:
--papier, tworzywa sztuczne, metale,
-- odpady niebezpieczne i odpady problemowe pochodzące z gospodarstw domowych takie jak przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, farby i lakiery,
-- zużyte baterie i akumulatory pochodzące z gospodarstw domowych,
-- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
-- meble i inne odpady wielkogabarytowe,
-- odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z gospodarstw domowych;
-- zużyte opony,
-- styropian, opakowania wielomateriałowe typu Tetrapak,
-- folie (budowlane),
-- odpady tekstyliów i odzieży;
- pojemniki znajdujące się na wyposażeniu PSZOK, będące własnością Zamawiającego:
-- pojemniki 1100 l z pokrywą, na kółkach - 4 szt. w kolorze żółtym, 4 szt. w
kolorze zielonym, 4 szt. w kolorze niebieskim, 2 szt. w kolorze czarnym,
-- kontenery do systemów hakowych o pojemności ok. 38m3 - 2 szt.,
-- pojemnik z pokrywą na zużyte akumulatory,
-- pojemniki 30 l z pokrywą na zużyte baterie i na przeterminowane leki - 2 szt.;
c) podane ilości odbioru odpadów komunalnych stanowią wielkości orientacyjne, ilości te zostały podane w celu sporządzenia oferty.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do zaproszenia – wzór umowy.
II. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie od dnia 19 kwietnia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
- Wykonawca powinien posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu Gmin: Janów i Korycin.
- Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na transport i odbieranie odpadów.
IV. Dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy
- Wypełniona i podpisana oferta cenowa – Załącznik nr 1.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków – Załącznik nr 2.
- Inne: dokumenty wymienione w Rozdziale II.
V. Sposób przygotowania oferty cenowej:
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez
osoby uprawnione. - Oferta powinna zawierać:
1) wypełnioną i podpisaną Ofertę cenową – Załącznik nr 1.
2) podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków – Załącznik nr 2.
3) dokumenty wymienione w Rozdziale II.
- Oferta powinna obejmować całość zamówienia i uwzględniać wszystkie koszty wykonania usługi.
- Ofertę należy przekazać w formie: osobiście, poprzez złożenie w Biurze Związku ul. Słowiańska 14, 16-140 Korycin, drogą pocztową/faksem:/e-mailem* na adres: kumialka-biebrza@wp.pl w terminie do dnia 14 kwietnia 2022 r. godz. 13.00.
VI. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:
Podstawowym kryterium jest najniższa cena dla usług spełniających wymagania określone w Rozdziale I
VII. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Pani Joanna Giaro - podinspektor, tel. 858712215.
VIII. Informacje dodatkowe
- Korespondencję Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie / pocztą elektroniczną.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści zaproszenia. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne i w takiej sytuacji zamieści je w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieści w Biuletynie Informacji Publicznej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
- Umowa zostanie zawarta, zgodnie ze wzorem umowy, dołączonym do zaproszenia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
Przewodniczący Zarządu
Związku Gmin "Kumiałka-Biebrza"
Jerzy Pogorzelski
(podpis Kierownika Zamawiającego)
* - niepotrzebne skreślić
Załączniki:
- Oferta cenowa – Załącznik nr 1.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków – Załącznik nr 2.
- Wzór umowy – Załącznik nr 3.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych - klauzula informacyjna
Realizując obowiązek informacyjny, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, że:
2) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Związek Gmin „Kumiałka-Biebrza” z siedzibą w Korycinie, ul. Knyszyńska 2A, 16-140 Korycin, 85 8712215, e-mail: kumialka-biebrza@wp.pl. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych jest możliwy za pośrednictwem danych kontaktowych administratora: kumialka-biebrza@wp.pl.
2.Dane osobowe będziemy przetwarzać w oparciu o przepisy prawa krajowego oraz lokalnego, w celach wskazanych poniżej:
a) wypełnienia obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą);
b) realizacji umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) zawartych ze Związkiem Gmin „Kumiałka-Biebrza”;
c) w celu wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
3. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 7 lat, a w przypadku danych zawartych w umowach o zamówienie publiczne przez okres 10 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okresy wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa
4. Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy) ;
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- osoby wnioskujące o dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostępnie do informacji publicznej, w przypadku w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostępu zgodnie z art. 5 Ustawy o dostępnie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z 2017r. z póź. zm.), z zachowaniem zasad wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych (anonimizacja danych osobowych)
5. Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich.
6. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych;
2) prawo żądania sprostowania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3) prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
5) Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Ze względu na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, realizacji zadań wykonywanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej, nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych- art. 17 ust.3 lit. b, d lub e; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania klauzuli informacyjnej wszystkim pracownikom, którzy będą zaangażowani w realizację umowy i których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu
Metryka strony